Standard Boksit, boksit cevheri çıkaracak

Standard Boksit İşletmeleri A.Ş, Adana Tufanbeyli boksit maden sahasına ilişkin olarak maden üretim sözleşmesi imzaladı.

Verusa Holding A.Ş tarafından Kamuyu Aydınlatma Platformu'na (KAP) yapılan açıklamada, şunlar kaydedildi:

''Şirketimizin %100 oranında bağlı ortaklığı Standard Boksit İşletmeleri A.Ş'nin sahip olduğu 24 adet maden ruhsatından biri olan Adana Tufanbeyli boksit madeni sahasına ilişkin üretim ve işletme dahil gerekli tüm izin ve ruhsatların alındığı bilgisi kamuoyuyla paylaşılmıştı. Söz konusu maden saden sahasındaki boksit cevherinin çıkarılması ve çıkarılacak boksit cevherinin kırılıp ayrıştırılması işlemleri ile ilgili olarak 15.02.2020 tarihinde Cenk Turizm İnşaat Ticaret ve Sanayi Ltd. Şti. ile maden üretim sözleşmesi imzalanmıştır. İmzalanan sözleşme kapsamında yüklenici firmaya hak edişlerinden mahsup edilmek üzere 10.000.000 TL iş avansı  gönderilmiştir. Adana Tufanbeyli boksit maden sahamızda üretim aşamasına geçilmiştir.''
 


Hibya Haber Ajansı




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Trabzonspor'da yeni pay alma hakkı kullanım tarihleri

Küresel piyasalar

BISTECH pay piyasası alım satım sistemi duyurusu